Як інтегрувати ключові та професійні компетентності при впровадженні нових державних освітніх стандартів?

6 Квітня 2024

НОВИНИ

Як інтегрувати ключові та професійні компетентності у змісті освітніх компонентів при впровадженні нових державних освітніх стандартів? – актуальне завдання, яке 5.04.2024 під час обласного воркшопу вирішували педагогічні працівники машинобудівних, електротехнічних, будівельних, будівельно-монтажних професій, професій сільськогосподарського напряму та викладачі предмета «Охорона праці» за допомогою методистів НМЦ ПТО у Харківській області Олени ДІДЕНКО і Тетяни НАЗАРОВОЇ.

Під час динамічної форми проведення заходу 45 учасників «робочої майстерні» практично, використовуючи особистий досвід, знання і думки, обмінювались кращими практиками формування у здобувачів освіти ЗП(ПТ)О нового світогляду на проблеми енергозбереження та екології, демонстрували приклади розвитку умінь та навичок щодо впровадження енергоефективних технологій, сучасних довговічних матеріалів і обладнання в освітній процес ЗП(ПТ)О; ознайомлювались з основами енергоефективності та екології в зварювальному виробництві.

Кращим досвідом розвитку та інтеграції ключових і професійних компетентностей в будівельній галузі, практичними прикладами використання сучасних підходів до формування у здобувачів освіти енергоефективної компетентності та екологічних цінностей, впровадження практичних аспектів охорони праці в освітній процес, використання сучасних інструментів для вимірювання рівня здоров’язберігаючих компетентностей здобувачів освіти поділились педагогічні працівники ЗП(ПТ)О Харківської області:

  • Наталія ФЕДЮК та Надія КОСОВИЧЕВА, викладачі Харківського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості;
  • Олена ШЕКУЛА, Анатолій  ГОЛОСКУБ, викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти інноваційних технологій будівництва та промисловості»;
  • Микола БАШТОВИЙ, майстер в/н ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти інноваційних технологій будівництва та промисловості»;
  • Валентина БЕРКУТА, викладач предметів професійно-теоретичної підготовки ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва».

Сподіваємось, що воркшоп сприятиме в подальшому опануванню та вдосконаленню майстерності інтеграції в освітній процес, впровадженню інноваційних технологій серед педагогічних працівників ЗП(ПТ)О задля розвитку компетентностей і підвищенню зацікавленості навчанням здобувачів професійної освіти.

 

Наталія ФЕДЮК

Микола БАШТОВИЙ

Валентина БЕРКУТА.

Надія КОСОВІЧЕВА

 

 

Поділитися