Школа кращих педагогічних практик викладачів фізичної культури Харківщини
31 Жовтня 2025
30.10.2025 відбувся обласний онлайн-захід – школа кращих педагогічних практик для викладачів предмета «Фізична культура» та керівників фізичного виховання закладів професійної освіти Харківської області за темою «Важливі елементи роботи викладача фізичної культури: мотивація та безпека студентів».
Метою заходу було підвищення професійної компетентності педагогів, обмін досвідом щодо формування внутрішньої мотивації студентів, забезпечення безпечного освітнього середовища та профілактики травматизму під час занять фізичною культурою.
З вітальним словом до учасників звернулася Наталія ПЕДАШ, методист НМЦ ПТО у Харківській області, яка підкреслила важливість фізичного виховання у формуванні здорової, стресостійкої молоді та педагогічної підтримки з боку викладача.
Учасники заходу розглянули низку актуальних питань:
- організацію фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів у ЗПО – Наталія ЛУК’ЯНЧЕНКО, головний фахівець студентського відділу управління масового спорту у Харківській області ДУ «Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Агенція учнівського, студентського та масового спорту України»;
- роль викладача як ментора та коуча у формуванні внутрішньої мотивації та цінностей здоров’я – Людмила БЕРЕЗУЦЬКА, викладач Регіонального центру професійної освіти електротехнічних, машинобудівних та сервісних технологій;
- превентивну роботу та управління ризиками під час уроків фізичної культури – Катерина КОТОВА, викладач ДПТНЗ «Регіональний центр професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну»;
- психоемоційну безпеку на уроці, профілактику булінгу та створення комфортного середовища – Роман ГУМАРОВ, викладач ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти».
Завершилася зустріч підбиттям підсумків.
Дякуємо учасникам за активну участь у заході. Впевнені, що отримані знання сприятимуть удосконаленню роботи викладачів фізичної культури та підвищенню якості освітнього процесу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |















