НОВІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ПРОФОСВІТИ!
7 Жовтня 2025

Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Харківській області представляє добірку актуальних видань, створених для підтримки та розвитку педагогів закладів професійної освіти:
📚 Методичні рекомендації щодо формування освітніх програм за державними стандартами, орієнтованими на результати навчання
➡ Практичні поради для розробників сучасних освітніх програм.
📘 Методичні рекомендації щодо організації та функціонування гуртків у закладах професійної освіти
➡ Як створити сучасний і цікавий гурток, який стане простором розвитку для здобувачів освіти.
💻 Методичні рекомендації щодо наповнення та функціонування сайтів закладів професійної освіти
➡ Сайт як обличчя закладу: що, як і для кого публікувати.
🧠 Ефективне оцінювання знань здобувачів освіти із застосуванням Google Forms (методичні рекомендації)
➡ Цифрові інструменти для педагогів: просто, зручно, результативно!
🤖 Методичні рекомендації щодо використання ШІ в професійній підготовці кваліфікованих робітників
➡ Як штучний інтелект допомагає у навчанні, оцінюванні та професійному розвитку.
🤖 Формування та розвиток «м’яких» навичок (soft skills) у здобувачів професійної освіти: методичні рекомендації
➡ Практичні поради та систематизація підходів до формування та розвитку «м’яких» навичок (soft skills) у здобувачів професійної освіти.
✨ Усі матеріали створені методистами НМЦ ПТО у Харківській області з урахуванням сучасних освітніх тенденцій і практичних потреб педагогів.
Методичні рекомендації щодо використання ШІ
Методичні рекомендації щодо створення Google Forms для оцінювання якості знань
Методичні рекомендації щодо формування освітніх програм за ДОС
Формування та розвиток м’яких навичок (soft skills) у здобувачів професійної освіти
Методичні рекомендації щодо наповнення та функціонування сайтів ЗПО
Методичні рекомендації щодо організації гурткової роботи в ЗПО
#Профосвіта #МетодичніРекомендації #НМЦПТО #ОсвітаХарківщини #ПедагогічнаМайстерність #ЦифроваОсвіта #ШІвОсвіті
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |