Відбувся семінар-практикум викладачів предмета «Охорона праці» ПТНЗ м. Харкова та Харківської області

24 Грудня 2015

IMG_573223 грудня  2015 року в ДПТНЗ «Центр професійно-технічної освіти № 4 м. Харкова» відбувся семінар-практикум викладачів предмета «Охорона праці» ПТНЗ м. Харкова та Харківської області за темою «Системний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів ПТНЗ з використанням сучасних технологій навчання предмета «Охорона праці».

У роботі семінару-практикуму взяли участь 38 викладачів ПТНЗ
м. Харкова та Харківської області.

За планом роботи були розглянуті такі питання:

  • Про підсумки ІІ етапу олімпіади з предмета «Охорона праці» серед учнів ПТНЗ та виставки-огляду інформаційно-методичних матеріалів викладачів у 2014/2015 навчальному році (методист НМЦ ПТО у Харківській області К.Ф. Статівка, викладач Харківського професійного ліцею будівництва та комунального господарства Н.В. Косовічева);
  • Про роботу щодо узагальнення передового педагогічного досвіду роботи викладачів предмета «Охорона праці» (методист НМЦ ПТО у Харківській області К.Ф. Статівка);
  • Презентація навчального посібника «Безпека життєдіяльності на транспорті» (автор – викладач Харківського професійного ліцею залізничного транспорту В.О. Чернявська).

Практичний досвід системного підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів ПТНЗ з використанням сучасних педагогічних технологій навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності  продемонстрував Д.Д. Роденко,  викладач ДПТНЗ «Центр професійно-технічної освіти №4 м. Харкова»,при проведені навчально-виховного заходу з учнями професії «Агент з організації туризму. Адміністратор»на тему: «Охорона праці та Безпека життєдіяльності в моєму житті».

Мета заходу:

  • систематизація і узагальнення знань учнів, які вони отримали при вивченні предмета «Охорона праці»;
  • популяризація знань умінь і навичок з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності;
  • виховання відповідального ставлення учнів до діючих вимог охорони праці;
  • розвиток загальної та професійної культури учнів.

Після проведення заходу відбулось його обговорення  учасниками семінару та  самоаналіз викладача.

Поділитися