Відбувся семінар-практикум викладачів предмета «Охорона праці» ПТНЗ м. Харкова та Харківської області
24 Грудня 2015
23 грудня 2015 року в ДПТНЗ «Центр професійно-технічної освіти № 4 м. Харкова» відбувся семінар-практикум викладачів предмета «Охорона праці» ПТНЗ м. Харкова та Харківської області за темою «Системний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів ПТНЗ з використанням сучасних технологій навчання предмета «Охорона праці».
У роботі семінару-практикуму взяли участь 38 викладачів ПТНЗ
м. Харкова та Харківської області.
За планом роботи були розглянуті такі питання:
- Про підсумки ІІ етапу олімпіади з предмета «Охорона праці» серед учнів ПТНЗ та виставки-огляду інформаційно-методичних матеріалів викладачів у 2014/2015 навчальному році (методист НМЦ ПТО у Харківській області К.Ф. Статівка, викладач Харківського професійного ліцею будівництва та комунального господарства Н.В. Косовічева);
- Про роботу щодо узагальнення передового педагогічного досвіду роботи викладачів предмета «Охорона праці» (методист НМЦ ПТО у Харківській області К.Ф. Статівка);
- Презентація навчального посібника «Безпека життєдіяльності на транспорті» (автор – викладач Харківського професійного ліцею залізничного транспорту В.О. Чернявська).
Практичний досвід системного підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів ПТНЗ з використанням сучасних педагогічних технологій навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності продемонстрував Д.Д. Роденко, викладач ДПТНЗ «Центр професійно-технічної освіти №4 м. Харкова»,при проведені навчально-виховного заходу з учнями професії «Агент з організації туризму. Адміністратор»на тему: «Охорона праці та Безпека життєдіяльності в моєму житті».
Мета заходу:
- систематизація і узагальнення знань учнів, які вони отримали при вивченні предмета «Охорона праці»;
- популяризація знань умінь і навичок з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності;
- виховання відповідального ставлення учнів до діючих вимог охорони праці;
- розвиток загальної та професійної культури учнів.
Після проведення заходу відбулось його обговорення учасниками семінару та самоаналіз викладача.