Освітній хакатон для викладачів предмета «Охорона праці»
29 Квітня 2021
28 квітня 2021 року проведений обласний онлайн-хакатон для викладачів предмета «Охорона праці» закладів професійної (професійно-технічної) освіти Харківської області на тему: «Сучасний урок: у пошуках стратегії».
У роботі заходу взяли участь 34 педагогічні працівники ЗП(ПТ)О
м. Харкова та Харківської області.
Відкриття онлайн-хакатону розпочалось із привітання учасників із Всесвітнім днем охорони праці під девізом: «Передбачати, готуватися і реагувати на кризу – Інвестиції в стійкі системи безпеки і гігієни праці».
Методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області Олена ДІДЕНКО розповіла про форми проведення сучасного уроку, методи і засоби їх реалізації; зосередила увагу учасників на вимогах до розроблення якісного дидактичного матеріалу.
Практичний модуль заходу розпочала І група учасників (Наталія РИБАЛКА, викладач ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти», Ольга ВОЛОШЕНКО, викладач Лозівського центру професійної освіти Харківської області, Ірина ДЕНИСЕНКОВА, викладач Регіонального центру професійної освіти електротехнічних машинобудівних та сервісних технологій Харківської області) із демонстрації дидактичних матеріалів сучасного уроку з предмета «Охорона праці» за темою: «Основи безпеки праці в галузі».
Далі освітній хакатон продовжила ІІ група (Вікторія БІЛОКІНЬ, викладач Первомайського професійного ліцею, Дмитро РОДЕНКО, викладач ДПТНЗ «Регіональний центр професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну», Тетяна БАБЕНКО, викладач ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва») презентацією сценарію позакласного заходу в рамках тижня охорони праці, присвяченого Всесвітньому дню охорони праці.
ІІІ група учасників (Вікторія ВЕРХОГЛЯД, викладач ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг», Галина КУЧЕРЕНКО, викладач ДНЗ «Регіональний механіко-технологічний центр професійної освіти Харківської області», Світлана КАЛІНЕНКО, викладач Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту) прокоментувала Ⅳ розділ паспорту КМЗ «Засоби навчання для вивчення тем, розділів і вузлових питань предмета «Охорона праці» з урахуванням вимог дистанційного навчання.
Усі 3 групи викладачів ЗП(ПТ)О працювали над відповідними завданнями-кейсами з метою взаємодії, обговорення ідей, напрацювань, стратегій для розкриття питання, яким має бути сучасний урок з предмета «Охорона праці».
Протягом онлайн-спілкування учасники хакатону ділились досвідом використання онлайн-ресурсів для дидактичного забезпечення предмета «Охорона праці», творчих та інтерактивних завдань і вправ, власних сайтів та Web-сервісів для створення різноманітного інтерактивного контенту, що дозволяє краще опанувати професію з урахуванням вимог безпечного ведення робіт.
Наприкінці заходу було визначено основні стратегії щодо створення сучасного уроку з предмета «Охорона праці, а для ефективної роботи методичної секції і обміну досвідом між викладачами було рекомендовано сайт: «Освітні Інтернет-ресурси для роботи педагогів».
Матеріали освітнього хакатону для викладачів предмета Охорона праці:1 група 2 група 3 група