Обласна онлайн-школа кращого педагогічного досвіду для педагогічних працівників будівельних, монтажно-будівельних професій, предмета «Охорона праці»

26 Травня 2021

25 травня 2021 року проведена обласна онлайн-школа кращого педагогічного досвіду для педагогічних працівників будівельних, монтажно-будівельних професій, предмета «Охорона праці» ЗП(ПТ)О на тему: «Реалізація практичних навичок здобувачів освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання».

У роботі школи взяли участь 24 педагогічні працівники ЗП(ПТ)О
м. Харкова та Харківської області.

Під час проведення заходу методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області Олена ДІДЕНКО розповіла про освітні тренди для забезпечення якісної професійної підготовки кваліфікованих робітників, надала рекомендації щодо засобів організації та типи взаємодії під час дистанційного навчання.

Семінарський модуль продовжила заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти будівельних технологій Харківської області» Олена АЛАТАЄВА, яка продемонструвала модель освітнього процесу в ЗП(ПТ)О, організацію уроків професійно-теоретичної підготовки та процес реалізації практичних навичок в умовах дистанційного та змішаного навчання.

У ході практичного модуля учасники школи в Google Classroom ознайомились із методичною розробкою уроку викладача ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти будівельних технологій Харківської області» Анжели КРЮЧКОВСЬКОЇ. Урок з предмета «Технологія монтажу гіпсокартонних конструкцій» організований за технологією дистанційного навчання за допомогою сервісів Google Workspace для здобувачів професійної освіти, які опановують професію «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» рівня 4 кваліфікаційного розряду на тему: «Типи металевих ферм, які можуть застосовуватися  в якості елементів металевих каркасів даху малоповерхового будинку та конструктивне рішення вузлів сполучень елементів».

Після віртуального уроку за допомогою Google Forms учасники школи пройшли анкетування з метою аналізу уроку та визначення ефективної моделі організації освітнього процесу за технологією дистанційного навчання.

Протягом онлайн-спілкування обговорено використання онлайн-інструментів при підготовці кваліфікованих робітників будівельного, будівельно-монтажного профілю з урахуванням вимог охорони праці, визначено стратегії успішного викладання предметів професійно-теоретичної підготовки, а для ефективної роботи методичної секції й обміну досвідом роботи між викладачами було рекомендовано користуватися сайтом: «Освітні Інтернет-ресурси для роботи педагогів».

 

Поділитися