Формування сучасного цифрового освітнього середовища ЗП(ПТ)О: сучасні підходи та практичні рішення
30 Травня 2025

29.05.2025 відбувся регіональний науково-практичний семінар «Формування сучасного цифрового освітнього середовища ЗП(ПТ)О: сучасні підходи та практичні рішення», організаторами якого стали кафедра технологій навчання, охорони праці та інклюзивної освіти Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України та Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Харківській області.
Семінар став майданчиком для обміну досвідом між керівниками, методистами, педагогічними працівниками ЗП(ПТ)О з різних регіонів України щодо методичних підходів до формування освітнього середовища ЗП(ПТ)О та професійного зростання педагогів.
У роботі заходу взяли участь понад 200 осіб.
Харківський регіон представили педагоги:
- Юлія ДАВИДОВА, заступник директора з навчально-методичної роботи НМЦ ПТО у Харківській області: «Розвиток професійної освіти Харківського регіону в умовах цифрової трансформації освітнього середовища ЗП(ПТ)О;
- Антон ЛОЗОВСЬКИЙ, майстер виробничого навчання ДНЗ «Харківське вище професійне училище №6»: «Проєктний менеджмент у професіональній діяльності майстра виробничого навчання: сучасні цифрові інструменти»;
- Олена КУЧЕРЯВЕНКО, викладачка ДНЗ «Харківське вище професійне училище №6»: «Використання технології едьютейнмент для підвищення якості професійної освіти при дистанційному навчанні»;
- Ярослав ДУДКА, викладач ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва»: «Методичні підходи до інтеграції цифрових технологій в освітній процес на уроках суспільнознавчих предметів та географії»;
- Катерина ГОВОР, викладачка ЗП(ПТ)О «Регіональний центр професійної освіти залізничного транспорту та агротехнічного сервісу»: «STEM-підхід та цифрові інструменти у викладанні фізики та електротехніки в умовах формування сучасного освітнього середовища ЗП(ПТ)О».
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю, спільні зусилля над вдосконаленням освітнього процесу та нові зустрічі для обговорення практичних рішень і нагальних питань модернізації професійної освіти.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |