Вебінар для викладачів предметів суспільно-гуманітарної та природничо-математичної підготовки
26 Серпня 2016
26 серпня 2016 року у рамках обласного педагогічного тижня у системі ПТО Харківської області було проведено вебінар для викладачів предметів суспільно-гуманітарної та природничо-математичної підготовки за темою: «Інформаційно-методичний супровід моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів», у роботі якого взяли участь педагоги із 40 ПТНЗ.
У ході вебінару було розглянуто питання досвід роботи педагогічних працівників за такими темами:
- Інформаційно-методичний супровід моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів та його вплив на якість навчання з української мови та літератури.
Ярошенко Ю.О., методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області
- Інформаційно-методичний супровід моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів з математики та фізики.
Овсяннікова М.А., методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області
- Методика проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів з математики (з досвіду роботи).
Лаврентьєва О.М., викладач математики ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва»
- Результативність роботи з обдарованими учнями з біології та хімії: дані моніторингу.
Єрмакова Н.В. викладач біології ЦПТО №1 м. Харкова
- Результати моніторингу професійної діяльності викладачів суспільно-гуманітарного циклу за 2015/2016 н.р.: проблеми та перспективи.
Сухілін М.В., методист Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області
- Динаміка змін ціннісних орієнтирів особистості ліцеїста (1985-2016) як показник успішності вивчення предметів суспільно-гуманітарного профілю (з досвіду роботи).
Ткаченко Ю.І., викладач історії Рокитненського професійного аграрного ліцею
Друга частина вебінару була присвячена розгляду методичних рекомендацій щодо викладання предметів ЗОП у 2016/2017 н.р. Методисти НМЦ ПТО у Харківській області надали пояснення щодо змін у навчальних програмах та звернули увагу викладачів на особливості викладання предметів суспільно-гуманітарної та природничо-математичної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах.