Педагогічні читання професійно-технічної освіти Харківщини

27 Травня 2015

P101005727 травня 2015 року на базі Харківського професійного ліцею  залізничного транспорту відбулися обласні педагогічні читання для керівних та педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів Харківської області за темою: «Задоволення освітніх потреб та розвиток творчого потенціалу обдарованої учнівської молоді», у яких взяли участь заступники директорів ПТНЗ з навчально-виробничої, навчально-виховної та навчальної роботи, методисти,  соціальні педагоги і працівники Харківського державного будинку художньої та технічної творчості.

Учасників педчитань привітали юні таланти – переможці конкурсу «Учень року ПТНЗ – 2015».

Пленарне засідання розпочалося зі вступного слова заступника директора з навчально-методичної роботи НМЦ ПТО у Харківській області Н.Г.Сологуб.

Виступи педпрацівників ПТНЗ стосувалися досвіду їхньої роботи з таких освітніх проблем:

  • специфіка виховної роботи з обдарованою молоддю у професійно-технічному навчальному закладі;
  • інтелектуальні змагання як форма роботи із творчою особистістю;
  • розвиток особистісного творчого потенціалу учнів у позаурочній роботі;
  • залучення учнів ПТНЗ до організації та проведення масових виховних заходів як засіб формування загальнолюдських якостей;
  • самореалізація особистості як прояв соціального становлення учнів ПТНЗ;
  • створення умов для виявлення й розвитку творчого потенціалу учнівської молоді при вивченні української мови та літератури;
  • робота з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час із предметів природничо-математичної підготовки;
  • робота викладача з обдарованими учнями: практичний аспект.

Усі виступи були змістовними та цікавими, доповідачі повністю переконали присутніх у тому, що творча робота викладача з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час сприяє розвитку особистісного потенціалу учнівської молоді.

Учасники педчитань мали змогу ознайомитись із виставкою матеріалів, поданих на конкурс «Учень року ПТНЗ – 2015».

Після пленарного засідання обговорювалися виступи та було прийнято рішення.

Поділитися