Стартували обласні серпневі заходи для керівних та педагогічних працівників
22 Серпня 2023

22.08.2023 стартували обласні серпневі заходи для керівних та педагогічних працівників за темою: «Функціонування ЗП(ПТ)О в сучасних умовах: реальний стан та перспективи», які проводить НМЦ ПТО у Харківській області.
Заходи проводяться в онлайн-режимі за допомогою платформи Zoom.
Перший день був присвячений професійній підготовці. У заході взяли участь 160 викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання ЗП(ПТ)О.
Під час проведення обласного заходу було розглянуто та обговорено такі питання:
- державний освітній стандарт як модель управління якістю професійної освіти: нова технологія оцінювання результатів навчання (доповідач – Зінаїда НАЗАРЕЦЬ, методист НМЦ ПТО у Харківській області);
- організація роботи у ЗП(ПТ)О з охорони праці та створення безпечних умов навчання (доповідач – Лариса ПАВЛЕНКО, викладач ДНЗ «Слобожанський регіональний центр професійної освіти»);
- використання цифрових інструментів в освітньому процесі (доповідач –Олена ДІДЕНКО, методист НМЦ ПТО у Харківській області);
- створення інноваційного простору у закладі освіти: підтримка та розвиток (доповідач – Ірина ДУБРОВА, методист НМЦ ПТО у Харківській області);
- соціальне партнерство: стан, перспективи, умови розвитку (доповідач – Олена АЛАТАЄВА, заступник директора з навчально-виробничої роботи ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти будівельних технологій Харківської області»;
- методика проєктування, організації та аналізу сучасного уроку виробничого навчання (доповідач – Юлія ЯЛОВЕНКО, старший майстер Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту);
- сучасні форми і методи професійно-практичної підготовки (доповідач – Тетяна НАЗАРОВА, методист НМЦ ПТО у Харківській області).
Методисти НМЦ ПТО у Харківській області надали педагогічним працівникам практичні рекомендації щодо застосування можливостей комп’ютерних технологій та різних платформ для підвищення якості навчання здобувача професійної освіти, навчаючи їх у дистанційному чи в змішаному режимі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |