19 Липня 2018

05 червня 2018 року на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Центр професійно-технічної освіти №3 м.Харкова» відбулися обласні педагогічні читання для керівних та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти за темою: «Педагогічний досвід як зміст освіти: організація роботи методичної служби щодо узагальнення й упровадження ефективного педагогічного досвіду».

Усього взяли участь 187 педагогів із 35 ЗП(ПТ)О.

Відкрила педчитання Н.Г.Сологуб, заступник директора НМЦ ПТО у Харківській області, яка побажала усім успіхів у роботі.

Програмою педчитань було передбачено роботу за блоками:

І блок «Метод проектів у виховній роботі ЗП(ПТ)О»

Презентація проектів – переможців обласного конкурсу молодіжних ініціатив «Толока добрих ідей»:

  • ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти» «Учнівська молодь – ініціатори громадянської активності для ветеранів ЗП(ПТ)О».
  • Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту «Сортуй сміття заради життя».

ІІ блок «Презентація професійного досвіду»

  • Використання інноваційної технології Web-квест при підготовці кваліфікованих робітників з професій електротехнічного профілю (Пікалов О.О., викладач ДНЗ «Харківський професійний ліцей будівельних технологій»).
  • Навчальний веб-сайт викладача та його використання в освітньому процесі (Чернявська В.О., викладач Харківського професійного ліцею залізничного транспорту).
  • Створення і впровадження в педагогічну практику робочого зошита (Соловей О.В., викладач ДНЗ «Ізюмський регіональний центр професійної освіти»).

ІІІ блок «Успішні педагогічні практики при викладанні предметів загальноосвітньої підготовки»

  • STEM-освіта. Інтеграція природничо-математичних предметів: можливості, ризики (Дробна В.А., методист НМЦ ПТО у Харківській області).
  • Використання інтерактивного плаката на уроках економіки (Вдовенко Я.О., викладач ДПТНЗ «Центр ПТО №3 м.Харкова»).
  • Досвід роботи щодо військово-патріотичного виховання учнів ЗП(ПТ)О (Михайличенко Ю.Є., викладач ДНЗ «Харківський професійний ліцей будівельних технологій»).
  • Навчання як маленька велика пригода (квести на уроках та в позакласній роботі) (Борисенко Н.В., викладач ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області»).

ІV блок «Цифрові освітні ресурси:практика створення та використання»

  • Веб-сайт бібліотеки як візитна картка ЗП(ПТ)О та потужний інформаційно-освітній ресурс (Вітченко Л.М., бібліотекар ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти»).
  • Досвід створення і використання в освітньому процесі електронних засобів навчального призначення (Пашнєва Н.П., викладач ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області»).

Завершилися педагогічні читання підведенням підсумків та прийняттям рішень.

Матеріали обласних масових заходів. Педагогічні тижні та читання. Обласні педагогічні читання:

Поділитися