На платформі ZOOM відбулася школа кращого педагогічного досвіду
31 Травня 2023

31.05.2023 о 13.00 на платформі ZOOM відбулася школа кращого педагогічного досвіду на тему: «Сучасний кейс старшого майстра: основа управління якістю професійно-практичної підготовки».
У заході взяли участь старші майстри та методисти ЗП(ПТ)О.
Про створення сучасного кейсу старшого майстра як основи управління якістю професійно-практичної підготовки розповіла методист НМЦ ПТО у Харківській області Зінаїда НАЗАРЕЦЬ.
Протягом усього заходу учасники сприймали лайфхаки досвідчених старших майстрів щодо використання різних методів і форм забезпечення та покращення професійно-практичної підготовки в умовах воєнного стану:
- Практичний досвід використання корпоративного домену для роботи з майстрами в/н за для забезпечення якості професійно-практичної підготовки (Світлана АБАНІНА, старший майстер ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»).
- Системний підхід до організації та проведення уроків виробничого навчання в умовах воєнного стану (Людмила ПЕТЧЕНКО, старший майстер Лозівського центру професійної освіти Харківської області, Оксана ВИРВИХВОСТ, методист ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти»).
- Сучасний інформаційно-методичний матеріал: основа якісного уроку в/н (Олена ГРИШКО, старший майстер Регіонального центру професійної освіти ресторанного, будівельного та автотранспортного сервісу Харківської області).
- Ефективність використання технологій дистанційного навчання на утоках в/н (Олександра КОРОЛОВИЧ, заступник директора з виробничої роботи ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти інноваційних технологій будівництва та промисловості»).
- Цифровий кейс майстра в/н та співпраця зі стейкхолдерами – запорука якісного уроку в/н (Юлія ЯЛОВЕНКО, старший майстер Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту).
Крім цього, було проаналізовано відвідані методистами НМЦ ПТО у Харківській області протягом квітня-травня 2023 року відкриті уроки виробничого навчання.
По завершенню заходу надано рекомендації щодо забезпечення якісного результату освітнього процесу, зокрема у професійно-практичній частині.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |